Kapcsolat

Gyakran ismételt kérdések
A rendeléseket a beérkezés sorrendjében, munkaidőben folyamatosan dolgozzuk fel. A feldolgozásról és a várható teljesítésről is e-mail-t küldünk. A feldogozott rendeléseket a legtöbb esetben a szervizekben 1 munkanapon belül át lehet venni. A házhozszállítás várható átfutási ideje: 1-2 munkanap
Sajnos nem. A szervizekben nem található azonnali készlet, a termékeket központi, vidéki raktárról szállítjuk. A megrendeléseket a legtöbb esetben 1 munkanapon belül teljesítjük.
Nagyon. Csak azokat a termékeket jelenítjük meg a weboldalunkon, amiket készletről tudunk teljesíteni.
Igen, minden árunk bruttó, 27%-os forgalmi adót tartalmaz.
Igen, a szervizekben és a futárnál is.
Nem. A rendeléseket kizárólag interneten fogadjuk. A kedvező árainkat az internetes megrendelések költséghatékony módjának köszönhetően tudjuk biztosítani. A szervizekben nincs azonnali készlet és 20%-os felárat számolnak fel az ügyintézésért.
A szállítási költség minden esetben az adott cikk mellett van feltüntetve. A szállítási költség nem egységes, márkánként és cikkenként eltérhet. Ha szerelést is kér a megrendelt termékekhez, akkor a szállítás ingyenes.
A részletes szerelési árainkat itt találja meg.
Kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat, hogy időpontot foglalhassunk önnek! Időpont foglalás nélkül ne induljon el, mert a szervizekben csak előre bejelentett ügyfeleket fogadnak.
12 000- Ft/db-tól. 4 kerékhez 4 db-ot kell venni. Az autóval való össze párosításának ára 3 840-től - 6 490 Ft-ig / autó (4 kerékre vonatkozik).
Az általunk forgalmazott összes abroncs a lehető legfrissebb gyártású, azokat közvetlenül a gyártóktól, importőröktől szerezzük be. Cégünk nem árul felszámolásból származó vagy használt abroncsokat. A pontos gyártási időpontokat nem tartjuk nyilván, de az átvételkor Önnek van lehetősége ellenőrizni a gyártási időt. A friss gyártási időre DOT garanciát vállalunk: ha az abroncs nem friss gyártású, akkor saját költségünkön visszavesszük vagy más termékre cseréljük.

Csak visszaigazolt internetes megrendelés vagy egyeztetett időpont foglalás után induljon el, mert a szervizekben azonnali készlet és szabad kapacitás nincs és 20%-os felárat számolnak fel az ügyintézésért.

Nyitva tartás: H-P: 08:00-17:00, Szombat: zárva, Vasárnap: zárva
Nyitva tartás: H-P: 08:00-17:00, Szombat: zárva, Vasárnap: zárva
Nyitva tartás: H-P: 08:00-17:00, Szombat: zárva, Vasárnap: zárva
Nyitva tartás: H-P: 08:00-17:00, Szombat: zárva, Vasárnap: zárva
Központi ügyfélszolgálat / szerviz bejelentkezés
+361/231-1060 (H-P: 8:30-17:30-ig)