Dunlop SP Sport Maxx RT 225/40 R19 93 Y FP MO XL

225/40 R19 Nyári
Átlag: 90% (1868)Részletek
Dunlop SP Sport Maxx RT 225/40 R19 93 (650 kg/kerék) Y (300 km/óra) FP MO XL
Nyári személyautó gumi
D
A
B (70 db)

Készlet: 8+ db
Szállítási díj: 1 990 Ft / db
73 472 Ft / db

Dunlop SP Sport Maxx RT információ

A Dunlop SP Sport Maxx RT nagy teljesítményű/sport autókra ideális nyári gumiabroncs választás.

Az útviszonyokhoz alkalmazkodó keveréknek köszönhetően a Sport Maxx RT nedves és száraz úton is kiváló tapadást biztosít. A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez, ezáltal a lehető legnagyobb az úttal való érintkezési felület, és jobb a tapadás.

A Dunlop forradalmian új kialakítású Short Braking blokkjai még nagy sebességnél is rövid fékutat tesznek lehetővé. Tervezésekor a hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el. A markáns külső vállblokkok fokozzák a kanyarstabilitást és a kanyarban való vezethetőséget.

A kifejezetten könnyű Sport Maxx RT abroncsokat használó járműnek nemcsak gördülési ellenállása, hanem CO2 -kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása is alacsonyabb.

További Dunlop nyári gumik

Dunlop SP Sport 01
Dunlop SP Sport 01

Dunlop SP Sport 01

A Dunlop SP Sport 01 közép- és luxuskategóriás gépkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs. A teljes szilikakeverék az intenzív tapadást és fékhatást nedves és száraz útfelületen is képes biztosítani. A futófelület különleges kialakítású blokkjai zuhogó esőben is gyorsan eloszlatják a vizet. A precíz kanyarvétel érdekében a gumiabroncs nagy sebességnél is megőrzi alakját. A futófelület aszimmetrikus mintázata egyenes úton és kanyarban is kiváló stabilitást tesz lehetővé. A futófelület...


A Dunlop SP Sport 01 közép- és luxuskategóriás gépkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs. A teljes szilikakeverék az intenzív tapadást és fékhatást nedves és száraz útfelületen is képes biztosítani. A futófelület különleges kialakítású blokkjai zuhogó esőben is gyorsan eloszlatják a vizet. A precíz kanyarvétel érdekében a gumiabroncs nagy sebességnél is megőrzi alakját. A futófelület aszimmetrikus mintázata egyenes úton és kanyarban is kiváló stabilitást tesz lehetővé. A futófelület...


Dunlop SP Sport Blu Response
Dunlop SP Sport Blu Response

Dunlop SP Sport Blu Response

A Dunlop Sport Bluresponse közép- és felső kategóriás autókra optimalizált nyári gumiabroncs. Sport BluResponse alacsony légellenállású kialakítást és alacsony hőképződésű futókeveréket alkalmaz, így gördülő ellenállása 30%-kal kedvezőbb, mint elődeié.* Ennek eredménye pedig az évi 100 euróval kisebb üzemanyagköltség.** A Sport BluResponse polimer futókeverék révén biztosít jobb tapadást és kezelhetőséget a nedves utakon. Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget bizto...


A Dunlop Sport Bluresponse közép- és felső kategóriás autókra optimalizált nyári gumiabroncs. Sport BluResponse alacsony légellenállású kialakítást és alacsony hőképződésű futókeveréket alkalmaz, így gördülő ellenállása 30%-kal kedvezőbb, mint elődeié.* Ennek eredménye pedig az évi 100 euróval kisebb üzemanyagköltség.** A Sport BluResponse polimer futókeverék révén biztosít jobb tapadást és kezelhetőséget a nedves utakon. Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget bizto...


Dunlop SP Sport Fast Response
Dunlop SP Sport Fast Response

Dunlop SP Sport Fast Response

A Dunlop SP Sport Fastresponse közép- és felső kategóriás autókra készült nyári gumiabroncs. Az SP Fast Response abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. A speciális funkciók érzékenyebb kezelhetőséget és kormányozhatóságot biztosítanak. A laposabb profilú futófelület miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, precíz kormányozhatóságot biztosítva nedves és száraz utakon egyaránt. A gumiabroncs és a felni megerősített kapcsolata miatt a gumiabroncsot jobb visszac...


A Dunlop SP Sport Fastresponse közép- és felső kategóriás autókra készült nyári gumiabroncs. Az SP Fast Response abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. A speciális funkciók érzékenyebb kezelhetőséget és kormányozhatóságot biztosítanak. A laposabb profilú futófelület miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, precíz kormányozhatóságot biztosítva nedves és száraz utakon egyaránt. A gumiabroncs és a felni megerősített kapcsolata miatt a gumiabroncsot jobb visszac...


Dunlop SP Sport Maxx
Dunlop SP Sport Maxx

Dunlop SP Sport Maxx

A Dunlop SP Sport Maxx nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs. Az SP Sport Maxx kivételes teljesítményének titka a Dunlop Touch technológiában rejlik. A gumiabroncs felületén egyenletesen eloszló nyomás miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal. Az egyenesből kanyarba való behajtás gördülékenyebb, simább, így jobban érezheti az utat, hamarabb korrigálhatja mozdulatait. A gumikeverék már versenypályán is bizonyította, hogy száraz és nedves úton egyaránt kivétel...


A Dunlop SP Sport Maxx nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs. Az SP Sport Maxx kivételes teljesítményének titka a Dunlop Touch technológiában rejlik. A gumiabroncs felületén egyenletesen eloszló nyomás miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal. Az egyenesből kanyarba való behajtás gördülékenyebb, simább, így jobban érezheti az utat, hamarabb korrigálhatja mozdulatait. A gumikeverék már versenypályán is bizonyította, hogy száraz és nedves úton egyaránt kivétel...


Dunlop SP Sport Maxx GT
Dunlop SP Sport Maxx GT

Dunlop SP Sport Maxx GT

A Dunlop SP Sport Maxx GT nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs. Az SP Sport Maxx GT autópályán megszokott sebességnél is megtartja alakját, így fokozza a stabilitást és a kopásállóságot. A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el. Az abroncs érintkezési felületén egyenletesen eloszló nyomás simább átmenetet b...


A Dunlop SP Sport Maxx GT nagy teljesítményű/sportkocsikhoz tervezett nyári gumiabroncs. Az SP Sport Maxx GT autópályán megszokott sebességnél is megtartja alakját, így fokozza a stabilitást és a kopásállóságot. A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el. Az abroncs érintkezési felületén egyenletesen eloszló nyomás simább átmenetet b...


Dunlop SP Sport Maxx GT 600
Dunlop SP Sport Maxx GT 600

Dunlop SP Sport Maxx GT 600



Dunlop Sp Sport Maxx Race 2
Dunlop Sp Sport Maxx Race 2

Dunlop Sp Sport Maxx Race 2

Dunlop

Az Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.